Nog even en dan nemen we afscheid van onze voorstelling Amigo. We hebben deze voorstelling 3 jaar lang bij jullie op locatie gespeeld en kijken terug op mooie, lieve, grappige, ontroerende, vrolijke, blije, en intense momenten.
Nog even en dan nemen we afscheid van onze voorstelling Amigo. We hebben deze voorstelling 3 jaar lang bij jullie op locatie gespeeld en kijken terug op mooie, lieve, grappige, ontroerende, vrolijke, blije, en intense momenten.