Nog even en dan nemen we afscheid van onze voorstelling Amigo. We hebben deze voorstelling 3 jaar lang bij jullie op locatie gespeeld en kijken terug op mooie, lieve, grappige, ontroerende, vrolijke, blije, en intense momenten.

Op naar onze nieuwe voorstelling VOGEL die we vanaf juni gaan spelen!